Silnik rozgrzany
Złącze ustawiania zapłonu trzeba podpiąć do masy (Złącze myślę że wiecie gdzie jest. Po prawej od zbiornika spryskiwacza, taka brązowa wtyczka, może być zaślepiona zatyczką. )
Na kole wału znaleźć znak (nabity powinien być) i oznaczyć go na biało (lepiej go będzie widać po oświetleniu lampą). Aha koło to to najniższe, nad nim znajduje się taki "grzebyk" z literką T i kreskami. Stojąc przodem do auta, wyprzedzenie 5st będzie na pierwszej kresce poniżej literki T.
Lampę podłączamy na pierwszą świecę od rozrządu.
Złącze zmasowane, lampa podłączona - odpalamy silnik (kontrolka CE ma się świecić!).
Świecimy po kole, patrzymy gdzie jest biały znak względem podziałki. Jeśli nie na 5st, zatrzymujemy silnik, luzujemy aparat zapłonowy i delikatnie go obracamy.
Znak MUSI stać w jednym miejscu gdy złącze jest zmasowane. Jeśli skacze - to coś jest nie tak.
I to wszystko. Gdy ustawimy na 5st odłączamy wszytko i gotowe.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum