1. Zimny silnik.
2. Odłączasz klemę (-) masową od akumulatora
3. Czekasz 60s - może być dłużej
4. W czasie rozłączonej klemy sprawdzasz czy wszystkie odbiorniki masz wyłączone.. (światła, radio itd...)
5. Podłączasz klemę (pamiętaj o kluczykach żebyś miał w ręce bo jak masz centralny to lubi się zatrzasnąć po podłączeniu...)
6. Włączasz zapłon i czekasz aż zgaśnie CHECK ENGINE...
7. Zapalasz silnik i NICZEGO NIE RUSZASZ - nawet kierownicą nie kręć bo jak masz wspomaganie to od czujnika obciążenia pompy wspomagania pójdzie sygnał i spartoli robotę.... i cały misterny plan w ......
8. No i teraz najgorsze - siedzisz/stoisz i czekasz bezczynnie nawet do 30min aż włączy się wentylator...
9. Po włączeniu poczekaj aż się wyłączy i jeszcze raz włączy...
10. Później rób co chcesz..
11. Po tym zabiegu pierwsze 100km zrób spokojnie po kapeluszniczemu - czyli bez kręcenia na obroty itd... musisz okazać trochę cierpliwości i samozaparcia... powolutku i najszybciej 100km/h...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum