Z czasem pierścień uszczelniający pomiędzy chłodnicą i obudową staje się twardy, spłaszczony i kruchy. Wszystko to prowadzi do nieszczelności. Na szczęście wymiana jest stosunkowo prosta i nie trzeba przy tym spuszczać płynu chłodzącego.
Uszczelka, oring - numer części: 038117070A 59X5 ETKA
Odkręcamy 3 wkręty mocujące zbiornik wyrównawczy, odpinamy dolną wtyczkę z czujnika poziomu płynu i odchylamy zbiornik aby nam nie przeszkadzał.
Odkręcamy filtr oleju
Teraz kluczem 27 odkręcamy nakrętkę na śrubie, która przechodzi przez chłodniczkę i do której przykręcamy filtr.
Zsuwamy chłodniczkę - nie bać się długość węży jest wystarczająca
Czyścimy chłodniczkę i zakładamy nowy oring na chłodniczkę w ten sposób, że 2 uszka oringu nasuwamy na wąsy wystające z chłodniczki oleju.
Nasuwamy chłodniczkę na swoje miejsce i kluczem 27 dokręcamy nakrętkę pod spodem - mocno ale z wyczuciem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum