Są różne drogi - albo szybko i niedokładnie, albo dokładnie i długo.
Szybko - kupujesz spray (ja polecam Wurth - zmywacz uniwersalny)
zdejmujesz „wąż” dochodzący do przepustnicy
Otwieramy przepustnicę i psikamy mocno we wszystkie otworki jakie widać - wymyje to brud z kanału wolnych obrotów jak i kanału silniczka krokowego.
- strzałka zielona to kanalik regulacji wolnych obrotów (śrubką) - strzałka czerwona to kanał termostatu (o ile przepustnica w 1.3 jest podgrzewana wodą, a tego nie pamiętam). - strzałka niebieska to kanał silniczka krokowego
Dodatkowo szmatką zwilżoną tym środkiem (lub benzyną ekstrakcyjną czy innym rozpuszczalnikiem) czyścimy krążek przepustnicy (szczególnie krawędź) i wszystko dookoła.
Jezeli chcemy zrobić to dokładnie to rozbieramy całą przepustnicę, wykręcamy silnik krokowy, wykręcamy śrubkę regulacji obrotów i czyścimy wszystkie kanały. Ale wówczas musimy liczyć się z regulacją obrotów i w niekorzystnej sytuacji - wymianą uszczelki za przepustnicą.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum